There comes a time for birds like you and I, when we can fly far beyond the sky

ett jävla år sedan jag hann vara nykär och dumpad på bara några få veckor. 
 "jag har strulat med en annan"

jag låg i fosterställning på rutigt köksgolv
och jag cyklade med all ilska och besvikelse som fanns till bästis. 
för där finns alltid de bästa kramarna och orden.
"känner du lyckan genom sorgen?" 
 
Det är konstigt egentligen.
Att det gjorde så ont.
Att jag inte fanns utan honom
Och att jag fortfarande var så kär. 

Så kom den där tiden när han inte längre kändes
När han varken va svin eller fin (hm)
Han va bara ett jävla kapitel. 

Lärde mig så mycket om känslor.
Och det kan jag väl inte annat än tacka honom för. 

(typ)


Kommentarer
Postat av: Aida

Så fint skrivet trots att detta är något som gör förjävligt ont. Hoppas att allt är bra med dig. Kram. <3

2012-10-12 @ 20:34:28
URL: http://wordsonmind.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0